Slika prikazuje procesiju žena odjevenih u plave haljine s bijelim maramama na glavi koju predvodi starac ispred kojeg ide djevojčica. Brzim, kratkim potezima skicozno su prikazani likovi čija se fizionomija jedva naslućuje. Povorka vijuga pustopoljnim brežuljkastim krajem i nestaje u daljini. Slika je horizontalno podijeljena na dva dijela. Gornji dio zauzima plavo nebo prekriveno bijelim oblacima, a donji dio zeleno - žute livade koje se izmjenjuju s golim kamenitim tlom. Prema zatečenim podacima procesija se odvijala u svrhu zazivanja kiše. Pejzaž i motiv upućuju na mediteransko okruženje pa iako je slika otkupljena pod nazivom Procesija na otoku Krku ne može se sa sigurnošću tvrditi da je riječ hrvatskom dijelu Jadrana ili otoku Krku.
Carlo Ostrogovich (Krk, 1884. – Milano, 1962.) rođen je u siromašnoj obitelji Enrica i Francesce rođ. Fiorentin koji su, osim njega, imali još četvero djece. Carlo je bio samouki slikar koji je, po preseljenju obitelji u Rijeku, svoje slikarsko znanje skupljao šegrtovanjem i promatranjem rada slikara Giovannija Fumija, a možda i Francesca Pavacicha te kopiranjem radova drugih slikara. Kako bi preživio radi kao slikar-dekorater. Oženio se Amalijom Nicolich, također amaterskom slikaricom. Prvu samostalnu izložbu imao je 1918. godine, a izlaže i 1925. i 1927. na Međunarodnoj izložbi u Rijeci te 1928. u Trstu. Rijeku napušta 1929. i nakon kraćeg zadržavanja u Trstu odlazi za Milano gdje umire 1962. godine.