PPMHP 123470: L'opinione pubblica - Die Bauern und der Esel. Allen es rechts zu machen, ist schwer. • Javno mišljenje - Seljaci i magarac. Teško je svima ugoditi.
Na tvrđem kartonu zalijepljeno je 6 reklamnih sličica tvornice Liebig's Extract of Meat Company ispod kojih je natpis "L'opinione pubblica" / Javno mišljenje. Na sličicama je ilustrirana poučna priča o seljaku, njegovom sinu i magarcu koji su išli na tržnicu ("Die Bauern und der Esel. Allen ist recht zu machen, ist schwer."), a poučak priče glasi da je teško i nemoguće uvijek svima ugoditi. Priča je poznata od srednjeg vijeka, a pripisuje se anadolskom misliocu koji je živio početkom 13. stoljeća. Sličice su poredane po brojevima, a tekst uz broj opisuje radnju na svakoj pojedinoj sličici.
1. Die dummen Bauern! Laufen neben dem Esel her!
2. Das ist ein Vater, läst den armen Jungen zu Fuss laufen!
3. Dieser Faulpelz! Der Junge kein reiten, der Alte muss nebenher traben!
4. Was, zu Zweien auf einem Esel? Das ist Thierquälerei!
5. Die müssen n¨rrisch sein, mit dem Esel spazieren zu gehen!
6. Nun hört die Welt auf, tragen die Bauern den Esel!
Priča ide ovako: Krenuli otac i sin s magarcem na tržnicu. Kada su ljudi vidjeli oca i sina da hodaju pored magarca komentirali su kako su glupi da hodaju, a imaju magarca. Kad je otac, da udovolji svjetini uzjahao magarca, opet nije bilo u redu. Kakav otac! On jaši, a jadan mladić mora da hoda! Kad je sin uzjahao naružili su ga jer je on mlad i pun snage, a pušta jadnog starca da se muči. Tada su oba zajahala magarca, ali su optuženi da maltretiraju životinju. Naposljetku su njih dvojica prošetala, a potom i ponijela magarca, ali to je prouzročilo komentar da svijet može stati kad seljaci nose magarca. Poučak je da se nikad ne može nešto napraviti, a da svi budu zadovoljni, odnosno kako naša narodna poslovica kaže "Nije se rodio, tko bi svima ugodio".
Tvornica Liebig's Extract of Meat Company (LEMCO) osnovana je 4. prosinca 1865. u Londonu, a proizvodila je mesni koncentrat (kasnije OXO mesni ekstrakti i OXO goveđe kockice). Ime je dobila po barunu Justusu von Liebigu, njemačkom kemičaru koji je razvio i promovirao metodu industrijske proizvodnje ekstrakta govedine (1847.). Osnivač tvrtke je njemački inženjer George Christian Giebert, a glavna proizvodnja odvijala se u Fray-Bentosu i Colonu u Urugvaju.
Liebigova tvornica surađivala je s poznatim kuharskim piscima u raznim zemljama koji su recepte prilagođavali kuhanju s mesnim ekstraktom i tako povećavali njihovu popularnost. Osim toga tvrtka je producirala brojni reklamni materijal kao što su kuharice, kalendari, trgovačke kartice, jelovnici, dječje igre i igračke ili postere za čiju su izradu i dizajn angažirani poznati umjetnici, a danas su veoma cijenjeni među kolekcionarima. Reklamne trgovačke kartice proizvodile su se od 1870. do 1975. i nalazile su se u pakiranju proizvoda. Ukupno je proizvedeno 11.000 različitih vrsta kartica koje su najčešće u kompletu od 6 kartica povezane u jedinstvenu tematsku cjelinu. Posljednja litografirana serija objavljena je 1939. Na naličju kartice se reklamirao proizvod ili je bio recept u kojem se koristio ekstrakt. Serije kartica proizvodile su se za razna tržišta tako da su tekstovi pisani i na jezicima tih zemalja (engleski, njemački, talijanski, francuski, španjolski,...).