U fundusu PPMHP-a čuva se 38 fotografija s motivima iz Egipta za koje, za sada nema podataka kako i kada su postali dio muzejskog fundusa iako pripadaju starom fondu formiranom prije Drugog svjetskog rata. Autori fotografija su braća Zangaki koji su stručnoj javnosti još nedovoljno poznati. Uz njihovo prezime poznati su i inicijali imena: C. i G. te da su radili u Port Saidu i Kairu od otprilike 1860-ih do barem 1890-ih (ili 1870-1900). Mnoge fotografije Zangakija potpisane su inicijalom jednog od braće i/ili mjestom poslovanja, npr. "C. Zangaki" ili " Zangaki, Kairo" ili povremeno "A. Zangaki". Do relativno nedavno se vjerovalo da je "A. Zangaki" samo jedan fotograf. Međutim, otkrićem natpisne ploče s imenom "Adelphoi Zangaki", prepoznato je da su to braća (adephoi, grč. braća). Ibn al Haithan navodi da su se zvali George i Constantinos (ili Costas). Smatra se da su došii sa Milosa ili Cipra, međutim, nema konačnih dokaza koji bi potvrdili mjesto i datum rođenja. Nejasno je i gdje su stekli znanje o fotografiji, ali ubrzo nakon dolaska u Egipat postaju etablirani fotografi sa studijima u Kairu i Port Saidu. Do 1850-ih, turistička putovanja u Egipat stvorila su veliku potražnju za fotografijama kao suvenirima. Mala skupina ranih fotografa, uglavnom francuskog podrijetla, otišla je u Kairo i dolinu Nila kako bi iskoristila ovaj zahtjev. Ti pionirski fotografi uključivali su Felixa Bonfilsa (1831.-1885.); Gustave Le Gray (1820.-1884.), braća Henri i Emile Bechard (aktivan 1860.-1890.); britansko-talijanska braća Antonio Beato (oko 1832-1906) i Felice Beato (1832-1909) te Hippolyte Arnoux (aktivan između 1860. i 1890.). Fotografije braće Zangaki obično se nalaze u albumima Bliskog istoka namijenjenog turistima. Iz svog studija u Port Saidu bili su na idealnoj lokaciji za prodaju Europljanima koji posjećuju Egipat u sklopu Grand Toura. Braća Zangaki putovala su Nilom u pratnji kola s mračnom komorom koja su vukli konji, kako bi dokumentirali egipatski krajolik, arhitekturu i događaje.